28 Aralık 2011 ÇARŞAMBA | Resmî Gazete | Sayı : 28156 | ||||||
YÖNETMELİK | ||||||||
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: — Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Devlet Malzeme Ofisinden Yapacakları Mal ve Malzeme Taleplerine İlişkin Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik MADDE 1 – 14/11/2008 tarihli ve 27054 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Devlet Malzeme Ofisinden Yapacakları Mal ve Malzeme Taleplerine İlişkin Yönetmeliğin 15 inci maddesinin üçüncü fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. “(3) Kamu kurum ve kuruluşları, Ofisin kabul etmesi ve masraflarının ödenmesi şartıyla; a) Kapalı teklif, açık teklif, belli istekliler arasında ihale ve pazarlık usullerine göre yapılacak alımlarda, satınalma komisyonu kararının onaylanmasından önce, b) Doğrudan sipariş usulü ile yapılacak alımlarda ise tedarikçi firmaya sipariş verilmesinden önce, taleplerinden vazgeçebilirler. Ancak, iptal istemlerinin (a) ve (b) bentlerinde belirtilen işlemlerden önce Ofise bildirilmesi gerekir. Bu bildirimlerin dikkate alınmasında, Ofisin merkez ve taşra teşkilatı kayıtlarına intikal tarihi esas alınır.” MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer. MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürü yürütür.
|
(Resmi Gazete'den alıntılanan metinlerin tamamı bu kayıtta yer almayabilir. Okumak için en üstteki bağlantıya tıklayın)
0 yorum:
Yorum Gönder