6 Kasım 2013 Çarşamba

Kamu İç Denetim Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ

6 Kasım 2013  ÇARŞAMBA
Resmî Gazete
Sayı : 28813
TEBLİĞ
Maliye Bakanlığı (İç Denetim Koordinasyon Kurulu)ndan:
—  Kamu İç Denetim Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
MADDE 1 19/4/2013 tarihli ve 28623 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Kamu İç Denetim Genel Tebliğinin 25 inci maddesinin birinci fıkrasının (k) bendinde yer alan veteriner ibaresinden sonra gelmek üzere mimar, şehir plancı, şehir ve bölge plancı, ibareleri eklenmiştir.
MADDE 2 Aynı Tebliğin 25 inci maddesinin birinci fıkrasının (l) bendinde yer alan Jeoloji Mühendisliği ibaresinden sonra gelmek üzere Maden Mühendisliği, Meteoroloji Mühendisliği, Harita Mühendisliği, Harita ve Kadastro Mühendisliği, Jeodezi ve Fotogrametri Mühendisliği, Geomatik Mühendisliği, Jeofizik Mühendisliği, ibareleri eklenmiştir.
MADDE 3 Bu Tebliğ yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 4 Bu Tebliğ hükümlerini İç Denetim Koordinasyon Kurulu yürütür.
Bu yazıyı Paylaşın

0 yorum:

Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template