24 Ağustos 2014 Pazar

Kamu İç Denetim Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ

10 Ağustos 2014  PAZAR
Resmî Gazete
Sayı : 29084
TEBLİĞ
Maliye Bakanlığı (İç Denetim Koordinasyon Kurulu)ndan:
—  Kamu İç Denetim Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
MADDE 1 19/4/2013 tarihli ve 28623 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Kamu İç Denetim Genel Tebliğinin 25 inci maddesinin birinci fıkrasının (l) bendinde yer alan ve idarelerin ana hizmet, danışma ve denetim birimleri veya taşra teşkilatlarında çalışan ibaresi metinden çıkarılmıştır.
MADDE 2 Bu Tebliğ yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 3 Bu Tebliğ hükümlerini İç Denetim Koordinasyon Kurulu yürütür.


Bu yazıyı Paylaşın

0 yorum:

Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template