30 Haziran 2016 Perşembe

Mali Hizmetler Uzmanlarına yönelik “Mesleki Eğitim Programı "





Mali Hizmetler Uzmanlarına yönelik “Mesleki Eğitim Programı” Antalya’da gerçekleştirilmiştir.
Maliye Bakanlığı tarafından Mali Hizmetler Uzmanlarına yönelik 28 Mart 2016 – 29 Nisan 2016 tarihleri arasında beş grup halinde  “Mesleki Eğitim Programı” Antalya’da gerçekleştirilmiştir.

Programda;

Mali Yönetim ve İç Kontrol Sisteminin Geliştirilmesine İlişkin Projeler,

e-SGB Sisteminin Tanıtılması,

Uzun Vadeli İhtiyaç Planlamasında Kamu Alımları,

Kişisel Gelişim Eğitimi, (Çatışma, Öfke Yönetimi, Stres Yönetimi, Etkili Sunum Becerileri)

 Dış Denetim,

Kanun Taslaklarının Bütçeye Etkisinin İncelenmesi,
 konuları yer almıştır. 

Sunumlar
Bu yazıyı Paylaşın

0 yorum:

Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template