17 Ocak 2018 Çarşamba

harcama yönetim bilişim sistemi ve kamu muhasebesi eğitim videoları

YENİ HARCAMA YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMİ EĞİTİM VİDEOLARI

1. Harcama Türleri Nasıl Belirlendi

1. Harcama Yönetim Sistemi Nedir Sisteme Nasıl Girilir

2. HYSde Hangi Roller Vardır

2. Ön Ödemeler Nasıl Mahsup Edilir

3. Harcama Talimatı Gerektiren Harcamalar İçin Giriş

3.1 Harcama Talimatı Gerektirmeyen Harcamalar İçin Giriş

4. Gerçekleştirme Görevlisince Harcama Talimatı İçin Yapılacak İşlemler

5. Harcama Yetkilisince Harcama Talimatı İçin Yapılacak İşlemler

6. Ödeme Emri Belgesi Oluşturma

7. ÖEB İçin Gerçekleştirme Görevlisince Yapılacak İşlemler

8. ÖEB İçin Harcama Yetkilisince Yapılacak İşlemler

MYS Tüm Süreçler

KAMU MUHASEBESİ EĞİTİM VİDEOLARI  

1-ÖDEME İŞLEMLERİ EĞİTİM VİDEOLARI
1.1-Ödeme İşlemleri Tanımlama İşlemleri

1.2-Ödeme İşlemleri Ödeme Süreci

1.3-Ödeme İşlemleri Tahakkuk Dosyası İşlemleri

1.4-Ödeme İşlemleri Banka Talimatı İşlemleri

1.5-Ödeme İşlemleri Ödeme Talebi İşlemleri

1.6-Ödeme Kaydı İşlemleri Diğer İşlemler

1.7-Ödeme İşlemleri Diğer Menüler

 2-ALACAK İŞLEMLERİ EĞİTİM VİDEOLARI

2.1-Alacak İşlemleri Alacak Dosyası İşlemleri

2.2-Alacak İşlemleri Tahakkuk İşlemleri

2.3-Alacak İşlemleri Borçlu İşlemleri

2.4-Alacak İşlemleri Faiz Hesaplama İşlemleri 

2.5-Alacak İşlemleri Görev İşlemleri

2.6-Alacak İşlemleri Rapor İşlemleri

3-TAHSİLAT İŞLEMLERİ EĞİTİM VİDEOLARI

3.1-Tahsilat İşlemleri Tahsilat Kaydı İşlemleri

3.2-Tahsilat İşlemleri Alacak Dosyası Tahsilat İşlemleri

3.3-Tahsilat İşlemleri Ön Ödeme Tahsilat İşlemleri

3.4-Tahsilat İşlemleri Tahsilat Diğer

4-EMANET İŞLEMLERİ

4.1-Emanet İşlemleri

4.2-Emanet İşlemleri – Toplu Ödeme Talebi İşlemleri

4.3-Emanet İşlemleri – Diğer İşlemler

5-MUHASEBE İŞLEMLERİ 


5.1-Muhasebe İşlemleri Ön Kayıt Muhasebe İşlemleri

5.10-Muhasebe İşlemleri Taslak Muhasebe Kaydı İşlemleri

5.11-Muhasebe İşlemleri Muhasebe Kaydı Hata İşlemleri

5.2-Muhasebe İşlemleri Ön Muhasebe Kaydı Diğer İşlemleri

5.3-Muhasebe İşlemleri Muhasebe Fişi İşlemleri

5.4-Muhasebe İşlemleri Muhasebe Birim Fişi Sorgula

5.5-Muhasebe İşlemleri Hesap Kodu İlişkisi İşlemleri

5.6-Muhasebe İşlemleri Hesap İnceleme İşlemleri – Bakiye Karşılaştırma İşlemleri

5.7-Muhasebe İşlemleri Raporlar

Yeni Devlet Muhasebesi Bilişim Sistemi Kullanıcı Kılavuzları
 

MGM-Muhasebe  

MGM-Bütçe Ödenek  
        
MGM-Ödeme  
       
MGM-Tahsilat  
       
MGM-Emanet  

MGM-Alacak 
Bu yazıyı Paylaşın

0 yorum:

Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template