18 Ağustos 2009 Salı

Yüksek Öğretim Kurumlarımızda Stratejik Plan ve Performans Programı ve Veri Standardizasyonu ve Yönetim Bilgi Sistemi (pdf)

Yüksek Öğretim Kurumlarımızda Stratejik Plan ve Performans Programı, PEB Parametreleri, Başarı Ölçütleri Tespiti, Öngörü modelleri, Veri Standardizasyonu ve Yönetim Bilgi Sistemi

Mehmet Ali ERDAL, Barış YOLUÇ, Murat KARAAĞAÇ, Nurgül AYHAN tarafından hazırlanan bu çalışmada hedeflenen projelerin tamamlanması sonucunda Yükseköğretim kurumlarında yönetim portalı oluşturularak verilerde standardizasyona gidilip tümünün kayıt altına alınması ve bu verilere ait sürekli güncel tutulan veri tabanı oluşturulması amaçlanmaktadır.
indirmek için tıklayın...
Bu yazıyı Paylaşın

0 yorum:

Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template