19 Şubat 2015 Perşembe

Damga Vergisi

Damga Vergisi Kanununa göre sözleşme, taahhütname, temlikname, kira mukavelenameleri, kefalet, teminat ve rehin senetleri, fesihnameler, sulhnameler, kararlar, ticari kağıt ve makbuzlar gibi çok sayıda kağıt DAMGA VERGİSİNE tabidir.

 Son tarihlerde, vergi mükelleflerinin işleriyle ilgili olarak yaptıkları sözleşmelerin damga vergisinin yatırılıp, yatırılmadığı ile ilgili vergi incelemeleri yapılmakta, sonuçta vergi ile ceza ile karşılaşılmaktadır. Dolayısıyla damga vergisi ile ilgili önemli hususları maddeler halinde sizlere hatırlatmak istedim.

Devamı: http://www.saymmas.com.tr/?p=820




13 Şubat 2015 Cuma

Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması, Görevlilerin Sorumlulukları ile Yaptırımlar Hakkında Yönetmelik


Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması, Görevlilerin Sorumlulukları ile Yaptırımlar Hakkında Yönetmelik

Taşeron personeli alımı hakkında yönetmelik

Resmi Gazete
Sayı : 29259
YÖNETMELİK
Karar Sayısı : 2015/7200
Ekli "Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması, Görevlilerin Sorumlulukları ile Yaptırımlar Hakkında Yönetmelik"in yürürlüğe konulması; Maliye Bakanlığının 12/1/2015 tarihli ve 337 sayılı yazısı üzerine, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun ek 8 inci maddesine göre, Bakanlar Kurulu'nca 13/1/2015 tarihinde kararlaştırılmıştır.
PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMLARINDA UYGUN
GÖRÜŞ ALINMASI, GÖREVLİLERİN SORUMLULUKLARI İLE
YAPTIRIMLAR HAKKINDA YÖNETMELİK
Amaç
MADDE 1 - (1) Bu Yönetmeliğin amacı; 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinin (1) ve (2) numaralı alt bentleri kapsamında gerçekleştirilecek personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımlarında ihaleye çıkılmadan önce uygun görüş alınmasına, sorumluluklara ve uygulanacak yaptırımlara ilişkin usul ve esasları belirlemektir.
Kapsam
MADDE 2 - (1) Bu Yönetmelik;
a) Uygun görüş alınması açısından; 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununa ekli (I), (II) ve (IV) sayılı cetvellerde yer alan idareler ile bunlara bağlı döner sermayeli kuruluşlar, 8/6/1984 tarihli ve 233 sayılı Kamu İktisadi Teşebbüsleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnameye tabi kamu iktisadi teşebbüsleri ve bağlı ortaklıkları ve 24/11/1994 tarihli ve 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun çerçevesinde özelleştirme programında bulunan ve sermayesinin %50'sinden fazlası kamuya ait işletmeci kuruluşları,
b) Sorumluluklar ve uygulanacak yaptırımlar açısından; 4734 sayılı Kanun kapsamında yer alan kamu idarelerinden, anılan Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi kapsamında personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı ihalesi yapan idareleri,
kapsar.
Dayanak
MADDE 3 - (1) Bu Yönetmelik, 4734 sayılı Kanunun ek 8 inci maddesine dayanılarak hazırlanmıştır.
Tanımlar
MADDE 4 - (1) Bu Yönetmeliğin uygulanmasında;
a) Kamu idaresi: Bu Yönetmelik kapsamındaki kamu kurum ve kuruluşlarını,
b) Uygun görüş kapsamında ihaleye çıkılabilecek işler: Yardımcı işler ile 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinin (2) numaralı alt bendinde belirtilen işleri,
c) Yardımcı işler: 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinin (1) numaralı alt bendine göre belirlenen işleri,
ifade eder.
Uygun görüş alınmasına ilişkin esaslar
MADDE 5 - (1) 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinin (1) ve (2) numaralı alt bentleri kapsamında personel çalıştırılmasına dayalı hizmetler (danışmanlık hizmet alımları hariç) için ihaleye çıkılmadan önce;
a) 5018 sayılı Kanuna ekli (I), (II) ve (IV) sayılı cetvellerde yer alan idareler ile bunlara bağlı döner sermayeli kuruluşlarca Maliye Bakanlığından,
b) 233 sayılı Kanun Hükmünde Kararname uyarınca yayımlanan Genel Yatırım ve Finansman Programı Kararı çerçevesinde, 233 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye tabi kamu iktisadi teşebbüsleri ve bağlı ortaklıklarınca Hazine Müsteşarlığından,
c) 4046 sayılı Kanun çerçevesinde özelleştirme programında bulunanlardan sermayesinin %50'sinden fazlası kamuya ait işletmeci kuruluşlarca Özelleştirme İdaresi Başkanlığından,
uygun görüş alınması zorunludur.
(2) 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinin (1) numaralı alt bendine göre belirlenen yardımcı işlere ilişkin hizmet alımlarından niteliği gereği sözleşme süresi altı ayı aşmayan işler için uygun görüş şartı aranmaz.
(3) Uygun görüş vermeye yetkili idareler, uygun görüş verme yetkilerini gerektiğinde her bir idare veya kapsamdaki tüm idareler için veya hizmet türleri itibarıyla genel uygun görüş verme şeklinde de kullanabilir.
(4) 5018 sayılı Kanuna ekli (I), (II) ve (IV) sayılı cetvellerde yer alan idarelerde yapılacak ihalenin verilen görüşe uygunluğunun kontrolü mali hizmetler birimleri tarafından, 5018 sayılı Kanun kapsamı dışında olan kamu idarelerinde, kurumun en yetkili organınca görevlendirilecek birim tarafından yerine getirilir.
Sorumluluk ve yaptırımlar
MADDE 6 - (1) 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi kapsamında, personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı ihalesine çıkılmaması gerektiği hallerde ihaleye çıkılamaz.
(2) 5 inci maddenin ikinci fıkrasında belirtilen işler hariç, bu Yönetmelik kapsamında uygun görüş alınması gereken işler için kamu idarelerince uygun görüş alınmadan personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı ihalesine çıkılamaz.
(3) 4734 sayılı Kanunun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca yapılan personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı ihaleleri çerçevesinde çalıştırılan personel ihale ve sözleşme konusu iş dışında başka bir işte çalıştırılamaz ve görevlendirilemez.
(4) 22/5/2003 tarihli ve 4857 sayılı İş Kanununun 2 nci maddesinin yedinci fıkrası hükmüne aykırılık teşkil edecek şekilde işlem ve eylem yapılamaz.
(5) 4857 sayılı Kanunun 3 üncü maddesinin ikinci fıkrasında belirtilen itiraz veya diğer kanun yollarına başvurulması zorunludur.
(6) Birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü fıkralarda belirtilen kurallara aykırı olarak işlem ve eylem yapılması nedeniyle idare aleyhine zarar ortaya çıkması halinde, oluşan bu zararlar, bu zarara neden olduğu tespit edilenlere rücu edilmek suretiyle tahsil edilir. Ayrıca, bu kişiler hakkında uygulanacak ceza ve disiplin hükümleri saklı kalmak üzere, bu kişilere idarelerce, her türlü aylık, ödenek, zam, tazminat dahil yapılan bir aylık net ödemelerin beş katı tutarında idari para cezası uygulanır.
(7) Beşinci fıkrada öngörülen itiraz veya diğer kanun yollarına başvurmayan kişilere idarelerce, her türlü aylık, ödenek, zam, tazminat dahil yapılan bir aylık net ödemelerin iki katı tutarında idari para cezası uygulanır.
(8) Bu maddede belirtilen idari para cezalarına ilişkin olarak 30/3/2005 tarihli ve 5326 sayılı Kabahatler Kanunu hükümleri uygulanır.
Yürürlük
MADDE 7 - (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Yürütme
MADDE 8 - (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.

http://www.haberpress.net/taseron-personeli-alimi-hakkinda-yonetmelik-221364h.htm

12 Şubat 2015 Perşembe

Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması Sürecine İlişkin Genel Yazı

Bilindiği üzere Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması, Görevlilerin Sorumlulukları ile Yaptırımlar Hakkında Yönetmelik 06.02.2015 tarihli ve 29259 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmış olup, bu Yönetmeliğin 5 inci maddesinin üçüncü fıkrası gereğince hazırlanan genel yazının linki aşağıda yer almaktadır. 
Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımlarında Uygun Görüş Alınması Sürecine İlişkin Genel Yazı
T.C.
MALİYE BAKANLIĞI
Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü
09.02.15* 1402
Bilindiği üzere, 11/09/2014 tarihli ve 29116 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6552 sayılı İş Kanunu ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması ile Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına Dair Kanunun 10 ve 11 inci maddeleri 11 Ocak 2015 tarihi itibariyle yürürlüğe girmiştir. Yürürlüğe giren söz konusu 10 uncu madde ile 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi değiştirilmiş, 11 inci madde ile de 4734 sayılı Kanuna Ek 8 inci madde eklenmiştir.
Buna göre; 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi kapsamında personel çalıştırılmasına dayalı işlere ilişkin hizmetler için ihaleye çıkılabilecektir.
Bu kapsamda personel çalıştırılmasına dayalı hizmetler (danışmanlık hizmet alımları hariç) için ihaleye çıkılmadan önce 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununa ekli (I), (II) ve (IV) sayılı cetvellerde yer alan idareler ile bunlara bağlı döner sermayeli kuruluşların, Maliye Bakanlığından uygun görüş alması zorunlu hale getirilmiştir.
İdarelerin, 6552 sayılı Kanunun yürürlük tarihi olan 11 Ocak 2015 tarihinden itibaren altı ay içerisinde, personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımları için bir önceki yılda çalıştırılan toplam personel sayısını aşmamak kaydıyla Bakanlığımızdan ayrıca bir uygun görüş almaksızın ihalelere çıkmaları uygun görülmüştür.
Bilgilerini ve gereğini arz/rica ederim.
Mehmet ŞİMŞEK Maliye Bakanı

Giyecek Yardımına İlişkin Yönetmeliğin Uygulanmasına İlişkin Genelge 2015 yılı

 Giyecek Yardımına İlişkin Yönetmeliğin Uygulanmasına İlişkin Genelge
 (EK:1) MEMURLARA VERİLECEK GİYECEK EŞYALARININ AZAMİ BİRİM FİYAT LİSTESİ
Sıra No    CİNSİ    2015 Yılı KDV Hariç    Birim Fiyatlar (TL)
1    Takım Elbise    130,70
2    Tayyör    95,30
3    Yazlık Takım Elbise    129,60
4    Pantolon- Etek    27,70
5    Gömlek-Bluz-Yelek-Tişört    17,90
6    Kravat-Papyon    5,00
7    Palto-Manto    130,70
8    Pardesü-Gocuk    64,50
9    Yağmurluk (Muşamba)    28,40
10    Meşin Ceket-Deri Ceket    117,40
11    Parka-Mont-Montgomer    58,00
12    Kaput    35,60
13    Erkek Ayakkabısı    36,90
14    Kadın Ayakkabısı    36,90
15    İş Ayakkabısı    25,70
16    Bot-Fotin    36,90
17    Lastik Çizme    13,40
18    Çorap    2,50
19    Eldiven (Yün)    3,20
20    Eldiven (Deri)    9,70
21    Atkı-Kaşkol    5,00
22    Kazak    20,20
23    Sarık veya başörtüsü    10,00
24    Cüppe    29,90
25    Şapka-Başlık-Kep    9,80
26    İş Gömleği    13,20
27    İş Önlüğü    13,20
28    Ebe önlüğü    13,20
29    İş Elbisesi    36,90
30    Tulum    25,10
31    Hemşire-Ebe Forması    28,40
32    Laboratuvar Kıyafeti    20,60
33    Ameliyathane Kıyafeti    20,60
34    Bel Kemeri-Palaska    11,00
35    Baret    25,00

(EK:2)
NAKDEN YAPILACAK GİYİM YARDIMINA İLİŞKİN
FİYAT LİSTESİ
Sıra No    CİNSİ    2015 Yılı    Birim Fiyatlar (TL)
1    Takım Elbise    141,16
2    Tayyör    102,92
3    Yazlık Takım Elbise    139,97
4    Pantolon- Etek    29,92
5    Gömlek-Bluz-Yelek-Tişört    19,33
6    Kravat-Papyon    5,40
7    Palto-Manto    141,16
8    Pardesü-Gocuk    69,66
9    Yağmurluk (Muşamba)    30,67
10    Meşin Ceket-Deri Ceket    126,79
11    Parka-Mont-Montgomer    62,64
12    Kaput    38,45
13    Erkek Ayakkabısı    39,85
14    Kadın Ayakkabısı    39,85
15    İş Ayakkabısı    27,76
16    Bot-Fotin    39,85
17    Lastik Çizme    14,47
18    Çorap    2,70
19    Eldiven (Yün)    3,46
20    Eldiven (Deri)    10,48
21    Atkı-Kaşkol    5,40
22    Kazak    21,82
23    Sarık veya Başörtüsü    10,80
24    Cüppe    32,29
25    Şapka-Başlık-Kep    10,58
26    İş Gömleği    14,26
27    İş Önlüğü    14,26
28    Ebe önlüğü    14,26
29    İş Elbisesi    39,85
30    Tulum    27,11
31    Hemşire-Ebe Forması    30,67
32    Laboratuvar Kıyafeti    22,25
33    Ameliyathane Kıyafeti    22,25
34    Bel Kemeri-Palaska    11,88
35    Baret    27,00

2 Şubat 2015 Pazartesi

Memur Disiplin Sisteminin Eleştirisi; Devlet Memurunun Ticaret Yasağı Eyleminin Değerlendirilmesi


Zaman zaman memur tanımı kapsamında yer alan öğretmenlerin ve gerekse diğer kamu uzman personelinin bizzat veya özel eğitim veren kurum ve kuruluşlar vasıtasıyla eğitim/seminer/konferans vb adlar altında yaptıkları ücretli/ücretsiz eğitimler nedeniyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında disiplin soruşturmasına tabi tutuldukları bir gerçektir.
Bu soruna yol açan en önemli nedense; disiplin cezalarının kanunda genel nitelikteki eylemlere bağlanmış olmasıdır. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 125.maddesinde belirtilen eylem tanımlarının genel niteliği, neyin disiplin suçu olduğu neyin olmadığı ayrımının yapılmasının güçleştirdiğinden çözüm olarak disiplin soruşturmasına başvurulmaktadır.  İdarecilerin eylemin kapsadığı suç konusunu “dar” anlamlı yorumlamaları gerekirken katı bir yorumla kapsamı genişletmekte ve cezalardaki maksadın ötesine geçmektedirler.
Her şeyden önce belirtmek gerekir ki, son on yılda adli cezalara ve idari cezalara ilişkin mevzuatta zamanla bir çok değişiklikler yapıldı; TCK ’nun yeniden düzenlenmesi, Kabahatler Kanunu vb. Bu bağlamda demokratikleşmeyle beraber cezalara ilişkin standartlar insan hak ve özgürlüklerine uygun olarak geliştirilirken, nedense 657 sayılı devlet Memurları Kanunun 125.maddesindeki katı ve despotik cezalar ele alınmadı ve çağın artlarına uygun olarak düzenlenmedi.


Makalenin Tamamını Okuyun 
 Memur Disiplin Sisteminin Eleştirisi; Devlet Memurunun Ticaret Yasağı Eyleminin (Özel Ders, Seminer ve Eğitim Bağlamında) Değerlendirilmesi | Başkontrolör

1 Şubat 2015 Pazar

Kamu İhale Tebliği (No: 2015/1)


29 Ocak 2015 PERŞEMBE
Resmî Gazete
Sayı : 29251
TEBLİĞ
Kamu İhale Kurumundan:
—  Kamu İhale Tebliği (No: 2015/1)
MADDE 1 – (1) 1/2/2015 tarihinden geçerli olmak üzere uygulanacak eşik değerler ve parasal limitler, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 67 nci maddesi ile 1/3/2014 tarihli ve 28928 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6527 sayılı Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanunun 14 üncü maddesiyle 10/11/2005 tarihli ve 5429 sayılı Türkiye İstatistik Kanununun 58 inci maddesine eklenen fıkra çerçevesinde, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan 2014 yılı Aralık ayı Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (Yİ-ÜFE) yıllık değişim oranı (% 6,36) esas alınarak güncellenmiş olup, Kanunun ilgili maddeleri bazında aşağıda belirtilmiştir:

a) 3 üncü maddenin birinci fıkrasının (g) bendinde belirtilen 7.264.940,-TL (Yedimilyon ikiyüzaltmışdörtbin dokuzyüzkırk Türk Lirası), 7.726.990,-TL (Yedimilyon yediyüzyirmialtıbin dokuzyüzdoksan Türk Lirası).

b) 8 inci maddenin birinci fıkrasının;

1) (a) bendinde belirtilen 868.486,-TL (Sekizyüzaltmışsekizbin dörtyüzseksenaltı Türk Lirası), 923.721,-TL (Dokuzyüzyirmiüçbin yediyüzyirmibir Türk Lirası).

2) (b) bendinde belirtilen 1.447.479,-TL (Birmilyon dörtyüzkırkyedibin dörtyüzyetmişdokuz Türk Lirası), 1.539.538,-TL (Birmilyon beşyüzotuzdokuzbin beşyüzotuzsekiz Türk Lirası).

3) (c) bendinde belirtilen 31.844.702,-TL (Otuzbirmilyon sekizyüzkırkdörtbin yediyüziki Türk Lirası), 33.870.025,-TL (Otuzüçmilyon sekizyüzyetmişbin yirmibeş Türk Lirası).

c) 13 üncü maddenin birinci fıkrasının (b) bendinin;

1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 94.751,-TL (Doksandörtbin yediyüzellibir Türk Lirası), 100.777,-TL (Yüzbin yediyüzyetmişyedi Türk Lirası), 189.511,-TL (Yüzseksendokuzbin beşyüzonbir Türk Lirası), 201.563,-TL (İkiyüzbirbin beşyüzaltmışüç Türk Lirası).

2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen 94.751,-TL (Doksandörtbin yediyüzellibir Türk Lirası), 100.777,-TL (Yüzbin yediyüzyetmişyedi Türk Lirası), 189.511,-TL (Yüzseksendokuzbin beşyüzonbir Türk Lirası), 201.563,-TL (İkiyüzbirbin beşyüzaltmışüç Türk Lirası), 1.579.327,-TL (Birmilyon beşyüzyetmişdokuzbin üçyüzyirmiyedi Türk Lirası), 1.679.772,-TL (Birmilyon altıyüzyetmişdokuzbin yediyüzyetmişiki Türk Lirası).

3) (3) numaralı alt bendinde belirtilen 189.511,-TL (Yüzseksendokuzbin beşyüzonbir Türk Lirası), 201.563,-TL (İkiyüzbirbin beşyüzaltmışüç Türk Lirası), 1.579.327,-TL (Birmilyon beşyüzyetmişdokuzbin üçyüzyirmiyedi Türk Lirası), 1.679.772,-TL (Birmilyon altıyüzyetmişdokuzbin yediyüzyetmişiki Türk Lirası).

ç) 21 inci maddenin birinci fıkrasının (f) bendinde belirtilen 157.923,-TL (Yüzelliyedibin dokuzyüzyirmiüç Türk Lirası), 167.966,-TL (Yüzaltmışyedibin dokuzyüzaltmışaltı Türk Lirası).

d) 22 nci maddenin birinci fıkrasının (d) bendinde belirtilen 47.373,-TL (Kırkyedibin üçyüzyetmişüç Türk Lirası), 50.385,-TL (Ellibin üçyüzseksenbeş Türk Lirası), 15.783,-TL (Onbeşbin yediyüzseksenüç Türk Lirası), 16.786,-TL (Onaltıbin yediyüzseksenaltı Türk Lirası).

e) 53 üncü maddenin birinci fıkrasının (j) bendinin;

1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 315.856,-TL (Üçyüzonbeşbin sekizyüzellialtı Türk Lirası), 335.944,-TL (Üçyüzotuzbeşbin dokuzyüzkırkdört Türk Lirası).

2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen, 500.000,- TL (Beşyüzbin Türk Lirası), 531.800,- TL (Beşyüzotuzbirbin sekizyüz Türk Lirası), 3.000,- TL (Üçbin Türk Lirası), 3.190,- TL (Üçbin yüzdoksan Türk Lirası), 2.000.000,- TL (İkimilyon Türk Lirası), 2.127.200,- TL (İkimilyon yüzyirmiyedibin ikiyüz Türk Lirası), 6.000,- TL (Altıbin Türk Lirası), 6.381,- TL (Altıbin üçyüzseksenbir Türk Lirası), 15.000.000,- TL (Onbeşmilyon Türk Lirası), 15.954.000,- TL (Onbeşmilyon dokuzyüzellidörtbin Türk Lirası), 9.000,- TL (Dokuzbin Türk Lirası), 9.572,- TL (Dokuzbin beşyüzyetmişiki Türk Lirası), 12.000,- TL (Onikibin Türk Lirası), 12.763,- TL (Onikibin yediyüzaltmışüç Türk Lirası).

f) 62 nci maddenin birinci fıkrasının (h) bendinde belirtilen 175.297,-TL (Yüzyetmişbeşbin ikiyüzdoksanyedi Türk Lirası), 186.445,-TL (Yüzseksenaltıbin dörtyüzkırkbeş Türk Lirası).

(2) 1/2/2015 tarihinden itibaren geçerli olacak yukarıda belirtilen eşik değerler ve parasal limitlere ilişkin olarak, bir önceki dönem ile karşılaştırmalı değerler, ayrıca tablo halinde ekte yer almaktadır.

MADDE 2 – (1) İdarelerin tabi oldukları eşik değerler ve parasal limitlerin belirlenmesinde 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun yürürlüğe girmesinden önceki bütçe statüleri göz önünde bulundurulur.

MADDE 3 – (1) Bu Tebliğ 1/2/2015 tarihinde yürürlüğe girer.

MADDE 4 – (1) Bu Tebliğ hükümlerini Kamu İhale Kurumu Başkanı yürütür.



Mevzuat.Net

 

Not defteri

Günün Sözü

Mali Hizmet Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon forFree Blogger Template